Liten och go


Hej på er! Hur är det? Det är bara bra här hos mig. Jag myser med katten ovan ↑ just nu, så himla söt.
Det är en liten sorglig berättelse bakom henne men det kan jag ta någonannan gång. Freddie och hans mamma ska hursomhelst behålla henne, känns bra.
Helgen var händelserik. I fredags var jag och Freddieliten på Dragon Palace i Uppsala och käkade kinamat och jag vet inte hur mycket sushi vi fick i oss. Gott ♥ I lördags var jag på drivein-loppis och fyndade en tavla för 30 kronor, tror den kommer passa bra i mitt framtida hem hehe. Nu vill jag bara ha en tavla som ska föreställa en ko, haha. Sedan, på kvällen i lördags, firade vi min lillebror med entrecôte, marängtårta och presenter. Han fyller visserligen inte förens på torsdag, men aa. Igår var vi en sväng igen på lantstället, åkte hem och fick hem lillkatten.
 
Nej, nu ska jag nog lira lite och mysa mer med katten. TTYL.
Trackback