My weekend | Pictures from instagram

Bilder från instagram - heter kalasbrau där!
 
Hej på er! Hur står det till? Här är det bara bra, småtrött bara. Jag har varit ledig idag, så sov länge imorse och har plockat svamp - höstkantarellerna börjar växa i mängder nu! Vi var visserligen bara ute en sväng, men det räckte gott och väl. Nu på kvällskvisten så tog jag en powerwalk, kändes förjävla skönt faktiskt. Nu ska jag försöka komma igång med träningen på riktigt. Det vore bra. 
 
Nu ska jag alldeles strax fixa iordning lite té åt mamma och mig, och sedan krypa ner under täcket och läsa lite. Imorgon åker jag till Enköping igen wie! :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha jaha :)

2012-09-04 @ 18:18:10
URL: http://isabellebongcam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback