Tionde september tvåtusentolv.

Hejsan på er! Kom inte på någon bra rubrik haha, så fick bli en tråkig en som dagens datum. Hatar, hatar, hatar rubriker!
 
Hur mår ni? Här är det bara fint, fast jag har tappat rösten. Igår kunde jag endast viska hela dagen - idag låter det visserligen högre när jag pratar, men det låter förjävligt haha. Det är väl inte så kul! Jag hoppas på att jag blir bättre till imorgon, det vore så skönt att kunna prata när man är en pratkvarn som jag faktiskt är. Fick höra flera gånger igår hur skönt det var att jag inte pratade haha. Snäll släkt, javisst!
 
Jag har väl inte så mycket mer att berätta om helgen. Jag jobbade i lördags, en delad tur till råga på allt. Men det gick bra, och när jag gick hem var jag helt slut. Brukar annars inte kunna somna efter ett kvällspass men då somnade jag nästan direkt! Jag skulle egentligen ha jobbat igår med, men då hade jag ingen röst och det går ju inte att jobba om ens yrke hänger på att man kan prata många gånger. Så låg hemma och slöade, läste Hungersspelen och gjorde scones. Vilket var himla härligt det också, såklart! 
 
Nu hade jag tänkt att jag skulle spela, men det får nog bli lite senare. Läsa låter nog som ett bättre alternativ :) och fixa iordning lite mat. Mumma. TTYL ♥
 
Söt katt, jobbig katt, mormors katt. Simson ↑ (ska nog berätta historien om honom, men det får bli en annan gång.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback