Februari

Jag saknar att skriva faktiskt! När jag pluggade så kändes det som ett tvång till att skapa något man visste inte skulle bli bra - just för att man inte la ner hela sin själ i arbetet. Nu, nästan ett helt år efter jag tagit studenten känner jag ibland ett pirr i fingrarna, ett litet sug någonstans. Jag vill skapa något, och jag vill att det ska bli något bra.
I framtiden kommer jag antagligen börja skriva på ett manus för en bok. Det skulle vara så coolt att kunna skapa, skriva något som någon annan kommer att läsa, och kanske eller kanske inte kommer tycka om. 
 
Det är just på grund av detta som jag vill börja skriva här igen. Det har varit ett långt uppehåll, ja, men jag vet inte varför (det är mååånga opublicerade inlägg som ligger, för att jag inte orkat trycka på publiceringsknappen), och jag tänker inte förklara mig alls. Jag skriver på mina villkor.
 

 
Nu tänker jag dricka upp mitt kaffe (kokkaffe, inte en favorit men det funkar i nödfall) och hjälpa svärmor att rensa bort skor och ytterkläder i hallen. Pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback